joi, 22 ianuarie 2009

Dumnezeu ne invata sa ne iubim aproapele, pentru ca El vrea ca noi sa fim fericiti.

Draga mea Maicuta,

Am citit mesajul scris de Mihaela – „Dumnezeu... un etern indragostit” si am plans pentru ca mi-am dat seama ca mare dreptate are. Mihaela parca a vorbit in locul meu si mi-a confirmat faptul ca noi toti suntem uniti prin darul lui Dumnezeu. Uneori imi vine si mie sa strig: Oameni buni, va rog sa ma credeti ca exista Dumnezeu! Dragostea care nu cade niciodata tot Dumnezeu ti-o daruieste. Dumnezeu este iubire si atunci cand Il porti in sufletul tau poti sa-ti iubesti chiar si vrajmasii, pentru ca tu nu ii vezi decat cu ochii lui Dumnezeu. Dragostea lui Dumnezeu este atat de mare ca nu poti sa o cuprinzi in cuvinte, si atunci cand o cunosti nu poti sa o mai uiti niciodata. Apoi simti ca esti parasit si strigi la Dumnezeu sa te ierte si sa-ti mai dea macar o data sansa sa Il cunosti. Dumnezeu se bucura cand te aude strigand si-ti arata ca El nu te-a parasit, sta chiar langa tine, te imbratiseaza si-ti sterge lacrimile de pe fata, iar tu plangi si-I spui lui Dumnezeu: Doamne, fa-Te cunoscut celor ce nu Te cunosc, ca sa Te slaveasca asa cum meriti!

Atunci cand daruiesti iubire simti ca Dumnezeu lucreaza in tine si te bucuri de fericirea celui ce o primeste. Dumnezeu ne invata sa ne iubim aproapele, pentru ca El vrea ca noi sa fim fericiti. Daruind Iubire noi vom primi in schimb bucurie si pace in suflet. Sunt intr-adevar situatii cand crezi ca nu se poate asa ceva, dar Dumnezeu orice poate. Trebuie doar sa ne abandonam in mainile lui Dumnezeu si sa-I cerem ajutorul. Este minunat sa-L iubesti pe Dumnezeu. Este minunat sa fii roaba lui Dumnezeu. Bucuria pe care ti-o da Dumnezeu trebuie sa o daruiesti celor de langa tine si asa vei avea in suflet multa pace.

Multumesc lui Dumnezeu ca iubesc pe toata lumea si multumesc ca v-am cunoscut si pe dumneavoastra, Maica.

Dumnezeu sa va binecuvanteze si va ajute in tot ceea ce faceti! As dori, daca aveti timp, sa imi raspundeti.

Doamne ajuta!

Luminita


Raspunsul Maicii:
Fii binecuvantata, copila mea iubita, si sa pui aceasta rugaciune de multumire si lauda lui Dumnezeu in buzunar, aproape de tine, ca in momentele de incercare, de ispita, sa o citesti si sa te folosesti de harul care te-a ajutat s-o scrii acum!

E minunat cum spui ca avem nevoie sa daruim ce primim de la Domnul ca sa putem sa ne bucuram deplin de dar!

Cu dragoste si recunostinta,

M. Siluana

Sursa: http://www.sfintiiarhangheli.ro

Niciun comentariu: