duminică, 1 februarie 2009

Leapsa de la Ramona

Am primit de la Ramona o leapsa care ma cam incomodeaza, pentru ca ma obliga sa recunosc niste lucruri care nu-mi convin in ceea ce priveste casuta mea (apartament de bloc modernizat). Dar pentru ca Ramona mi-a trimis-o asa de frumos, spunand, "copiii se mai si joaca", am acceptat cu drag provocarea.

Va sa zica, intrebarea de la leapsa:"Care sunt lucrurile pe care nu ti-ai dori in veci sa le vezi la tine in casa (in materie de amenajari si decoratiuni interioare)? :

1.Bibelouri
2.Obiecte decorative din plastic
3.Prea multa mobila in spatii stramte.

Daca de primele doua puncte am scapat usor, in ceea ce priveste aruncarea unor obiecte de mobilier mai duc tratative prin casa. In ceea ce priveste aspectul general al casei, acesta a fost adaptat la prezenta a trei pisicute si a unui caine semi-locatar (nu sta doar in casa, vine si pleaca dupa bunul lui plac). Adaptarea de care spuneam include multa gresie si ici colo cate putin parchet laminat, dar nici urma de covoare (imi lipsesc si mi-e dor de ele) . Am acceptat animalutele in casa pentru confortul psihic al fetelor mele. Mai avem doua broscute testoase, dar ele nu ridica prea mari probleme cu amenajarea, stau cumintele intr-un acvariu.Cam atat pe subiectul asta, nu ca l-as fi epuizat...dar nu vreau deocamdata sa-mi amintesc ca imi doresc casa cu curte, pentru ca animalele sa poata sta afara...imi doresc un petec de iarba si macar unu-doi pomi fructiferi si o bolta de vita de vie...
Sa mai chinuim si pe altii acum...trimit leapsa la Nicol si la Cristina.

Niciun comentariu: