marți, 7 aprilie 2009

fara NET, ca asa vor ei

La inceputul lunii martie, intr-o seara, am primit un telefon pentru a fi anuntata ca m-au deconectat de la internet. Motivul invocat: trafic prea mare, care destabilizeaza reteaua, sau probleme tehnice ale PC-ului, sau virus. Ha,ha... Este vorba de RDS&RCS, cu care am semnat un contract pentru trafic nelimitat, prin broadband conection, fibra optica. Am verificat PC-ul, era ok...avitirusul este bun si actualizat. In fine, pe 19 martie am facut o cerere de reconectare, mentionand "devirusarea" la modalitatea prin care am rezolvat "impactul de destabilizare" al retelei providerului. Am fost reconectati a doua zi.

Aseara, acelasi telefon...O alta voce, extrem de politicoasa si de rabdatoare, m-a anuntat ca am fost deconectati pentru trafic prea mare. Asta in conditiile in care in ultimele doua saptamani netul a fost folosit la noi in casa minimal (la volum de download ma refer).

Bun, daca eu nu prea vreau sa postesc de net si imi face rau, Domnul ma ajuta sa scap de net. Asa o fi?

A mai patit cineva ceva asemanator?

7 comentarii:

adriana spunea...

nu..dar nu e timpul pierdut...asteptam...

Loredana spunea...

e bine din tot raul ca vezi si partea buna, aia cu postul. dar nu e la fel de bine ca te obliga ei sa te abtii de la net, ba mai invoca si tot felul de motive halucinante.
noi nu lucram cu ei. avem o retea de net de cartier, dar suntem ok.

ivona spunea...

Nu, n-am patit si cred ca nu e normal, esti sigura ca e de la ei? Poti face plangere. Cred chiar ca trebuie sa faci. Postul , de oricare ar fi el, il face omul ca vrea, nu ca i se impune. Maica Siluana zicea ca nimic din ce ni se impune nu e bun, nu?

Dana spunea...

Multumesc mult pentru raspunsuri. Plangere unde? La Protectia Consumatorului? Pana una, alta, am un modem vodafone dar e pentru trafic redus si merge greu... Ivo, telefonul l-am primit intr-adevar de la ei si tot la ei am lasat cererea de relogare. Dar mi se pare absurd sa fac o asemenea cerere din 2 in 2 saptamani...Parca ar vrea sa-si alunge clientii, nu inteleg. Poate voi cauta alt provider.

Ana spunea...

Dana draga,eu patesc ceva similar,doar ca nu ma anunta telefonic. Net am de la czone pe care acum i-a preluat rds si cade aproape zilnic,iar telefonul nu functioneza de aproape 3 luni si am facut reclamatie si la czone si la rds si la protectia consumatorului si nici un raspuns si nici o ameliorare...la internet am scrie in reclamatie si ce zile au fost fara net ca sa imi recuperez din bani si nici un leut nu am vazut inapoi,iar cand le am zis ca le fac reclamatie la OPC mi-au raspuns"aveti nr de fax,ca puteti trimite asa reclamatia" asa incat iti dai seama ce servicii au indivizii astia ,si mai ales cat le pasa de clienti. La intretinere am ramas o luna restanta din cauza unor cheltuieli neprevazute dar la net nu ,si cu toate astea nu am serviciile pe care le platesc. CURAJ, si rugaciune ca altceva nu avem

Dana spunea...

Cel putin asa ne dam seama cat de important este netul pentru noi. La un moment dat va fi restrictionat prin lege, americanii s-au gandit deja la asta. Sa ne pregatim pentru vremea cand nu il vom mai avea deloc.

dyanna spunea...

Eu patesc mereu asa...E o bataie de joc...