joi, 28 mai 2009

O zi de Inaltare!

Multumesc Doamne pentru ziua de azi! Multumesc pentru mailul de la maica Siluana si apoi pentru cel de la Ivona. Multumesc Doamne pentru ca am reusit sa "fur" finalul liturghei...si daca in acest coltisor de liturghie atata bucurie mi-ai dat, Doamne, cum ar fi fost daca puteam fura o bucata mai mare? Multumesc Doamne pentru cantarea "Ridica-voi ochii mei la ceruri". Bucurie si incurajare. Spunea parintele ca toti suntem eroi in devenire, in lupta cu pacatul. Si cu atata fermitate si dragoste spunea fiecaruia la miruit Hristos a inviat!Doamne ajuta! Numai bine!Cuvintele acestea pot fi formale, de salut, sau pot fi cuvinte cu putere multa, rostite asa cum le-am auzit azi, de simteai ca se-mplinesc pe data si raman asa, implinite.

Doamne, iti multumesc ca azi nu m-am certat cu nimeni (mai sunt cateva minute doar din azi). Iti multumesc pentru conferinta despre "Dreapta socoteala" la care totusi m-am dus. Pentru cele invatate azi...ajuta-ma Doamne sa nu le uit si invata-ma sa incep sa le pun in practica. Ghideaza tu pasii mei, Doamne!

Niciun comentariu: