duminică, 5 iulie 2009

Nu va faceti iluzii despre om! Iubiti-l!


"Ce este omul? O fiinta creata din iubirea lui Dumnezeu, nemarginita, caruia i-a fost pusa in fata fericirea si moartea, lasat fiind liber sa aleaga. Dumnezeu il indeamna mereu sa aleaga fericirea prin smulgerea din pacat."



"In viata sociala oamenii se privesc si se judeca nu dupa ce sunt ei in fond, ci dupa ce par ei in forma. Nu va faceti iluzii despre om. Iubiti-l. Da! Iubiti-l!Dar nu va faceti iluzii despre el, caci cine isi face iluzii despre om sufera amar. Unul singur este desavarsit! Unul singur este Bun! Unul singur este curat! Hristos-Dumnezeu. Oamenii, toti sunt pacatosi. Ne-a fost dat un dar sfant, margaritar nepretuit: Iubirea. traiti iubirea."

Valeriu Gafencu

5 comentarii:

adriana spunea...

in legatura cu bannerul...e frumos, simbolic si sugestiv...de unde l-ai luat?...sa nu se supere cineva ca il folosim...daca crezi ca nu e nici o problema eu sunt de acord sa ramana acesta...astept sa-mi trimiti html-ul sa scriu un post special

Ana spunea...

buna, observ ca mi-ai scos blogul din lista ta. Ce te supara?

Dana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dana spunea...

Ana, ai un banner pe blogul meu! Am considerat ca e suficient, pentru a nu ma repeta!

Ana spunea...

da, am vazut! credeam ca te ai suparat de ceva,ca eu mai schimb templetul din cand in cand dar adaug mereu blogurile,si esti in listele mele, in toate; nu era bai daca -mi stergeai blogul dar voiam sa stiu ce te a suparat.