miercuri, 14 octombrie 2009

Buna mea, draga mea, Sfanta Cuvioasa Parascheva!

Iertat sa-mi fie ca vorbesc asa, iertata sa-mi fie indrazneala! O singura data in viata am reusit din mila Domnului sa te ating, cu emotie si nerabdare, iar tu m-ai intampinat cu mainile calde. Si atata iubire plutea in jur...nu doar langa tine, nu doar in biserica...intreg orasul parea atins de duioasa ta mangaiere. Si maicuta aceea care iti sta in preajma, maicuta Eufrosina, atata grija si dragoste are pentru pelerini... Atingerea mainii tale imi este o dulce amintire si uneori mai mult decat o amintire.

Ajuta, Cuvioasa, pe toti cei dragi ai mei si pe mine, pacatoasa. Stii tu ce-ti cer... voia Domnului sa se faca cu noi cu toti.

3 comentarii:

Umbra din umbra spunea...

Ati fost acum la Sfanta? :)

Dana spunea...

Nu... Am fost in iulie 2008. Atunci, pin mana maicutei Eufrosina, Cuvioasa mi-a daruit o floare. Am vazut ieri pe blogul "Am cu ce", ca ii place Cuvioasei sa ne daruiasca flori. Ulterior, a fost adus spre inchinare la o biserica din Constanta un vesmant al Cuvioasei. Atunci am intarziat la intalnire, am ajuns la un sfert de ora dupa plecarea vesmantului, dar la fel ca a Iasi am simtit dragostea neconditionata a Cuvioasei printr-o persoana care se i inchinase si a mai ramas in biserica, povestind cum a fost... si din nou am primit o floare. Sambata trecuta am sarutat vesmantul Cuvioasei de la biserica din Navodari ce-i poarta numele. Ultimul vesmant daruit de Cuvioasa a ajuns tot in judetul Constanta, la Cumpana. Ne iubeste Cuvioasa, pe toti.

Unknown spunea...

Multumesc Dana.
Doamne ajuta!
Sa ti se implineasca si tie dorinta.