vineri, 8 ianuarie 2010

Interviu cu Klaus Kenneth la Radio Romania Actualitati

M-am bucurat tare mult sa descopar la Radio Romania Actualitati o inregistrare a unui interviu cu Klaus Kenneth, care a fost difuzata in emisiunea "Semnaturi Celebre" din 28 decembrie 2009. Interviul poate fi ascultat online in playerul din pagina de aici:http://www.romania-actualitati.ro/klaus_keneth-7877

Despre Klaus Kenneth am mai scris prin zona asta:http://fiifericit.blogspot.com/search/label/Klaus%20Kenneth

6 comentarii:

SCOALA GALANESTI spunea...

imensi kilometri, dar si-au atins tinta ...

Dana spunea...

Intr-adevar.

Bogdan spunea...

interesant interviul ,l-am recomandat mai departe

Dana spunea...

Multumesc, Bogdan. Le-ai facut un bine celor carora l-ai recomandat.

Unknown spunea...

Poate că eu sunt mai insensibilă, sau mai sceptică, dar nu ar fi corect să nu fiu sinceră, de aceea am să-mi exprim punctul meu de vedere.

De ce nu îndrăgesc acest gen de propagandă a creştinismului?
Pur şi simplu pentru că nu văd cum ne poate ajuta.

Ce nevoie aveam noi de "convertiţi Klaus" ca să ne cunoaştem credinţa?

Seamănă puţin cu pilda Bogatului nemilostiv. Să ne amintim de dialogul dintre părintele Avraam şi bogat:
"Rogu-te, dar, părinte, să-l trimiţi în casa tatălui meu,
Căci am cinci fraţi, să le spună lor acestea, ca să nu vină şi ei în acest loc de chin.
Şi i-a zis Avraam: Au pe Moise şi pe prooroci; să asculte de ei.
Iar el a zis: Nu, părinte Avraam, ci, dacă cineva dintre morţi se va duce la ei, se vor pocăi.
Şi i-a zis Avraam: Dacă nu ascultă de Moise şi de prooroci, nu vor crede nici dacă ar învia cineva dintre morţi."(Lc. 16, 27-31).

Îi mai avem pe Sfinţii Părinţi, avem Biserica, dacă de aceştia nu ascultăm, convertirile gen Klaus nu vor schimba nimic.

Klaus putea foarte bine să înveţe prima lecţie a smereniei, nu să facă vedetism, prin conferinţe la care să-şi vândă cărţile.

Dacă ar fi făcut asta prin ţara lui, l-aş fi admirat, poate.

Dar oare a înţeles el cu adevărat ce înseamnă credinţa ortodoxă?

Mie îmi lasă impresia că a avut parte doar de consilierea potrivită pentru nevoile lui.

Nu cred că va reuşi să atragă decât simpatii personale, restul sunt doar povestiri lacrimogene care se vor uita.

Iertaţi-mi sinceritatea, poate eu greşesc şi voi aveţi dreptate.

E doar un punct de vedere.

Dana spunea...

Draga Dani, sinceritatea este oricand binevenita. Ai dreptate in asemanarea pe care ai gasit-o pilda bogatului nemilostiv si a saracului Lazar. Dar, mai e ceva, care se potriveste, cel putin in cazul meu. Parafrazez, citand dintr-un raspuns al maicii Siluana, care se referea la demonstrarea stiintifica a efectelor rugaciunii. Klaus Kenneth este "de folos credincioşilor nedecişi, leneşi şi uituci, care se iau cu cele ale lumii şi uită de nevoile şi durerile sufletului pe care îl anesteziază cu fel de fel de droguri." Asa ca, draga mea Dani, este posibil ca tie Klaus sa nu-ti fie de folos, dar mie mi-a fost. De cate ori imi dau seama in timpul zilei ca am uitat de rugaciune imi amintesc ca Klaus mi-a spus sa port matanii la mana ca sa imi amintesc.

Pentru a doua observatie, pot sa iti confirm ca nu e vorba de vedetism. Dimpotriva, Klaus e timid si din aceasta cauza vorbeste oarecum teatral. Interesul lui nu e sa-si vanda cartile pentru bani. Conferintele nu sunt sponsorizate de nimeni, le sustine pe cheltuiala proprie, iar banii din vanzarea cartilor ii foloseste pentru acte de caritate.

Convertirile dau curaj celor ce se clatina si pot muia inimi reci. Sfintii parinti nu sunt cititi decat de cei care au deja un nivel duhovnicesc, care sunt hotarati sa paseasca pe Cale. Nu sunt cititi de cei ce inca nu s-au trezit. Dar Domnul ii cheama si ii asteapta si pe ei. Un convertit poate la randul lui sa trezeasca si pe altii.

Poate ca punctul meu de vedere este diferit de al tau pentru ca la randul meu sunt o convertita(de vreo 20 de ani).

Si inca ceva... Klaus "face asta" si in tara lui, si in alte tari vestice. Face ce ii spune Domnul sa faca...

Domnul sa te binecuvanteze, Dani