joi, 11 noiembrie 2010

Primii pasi catre fericire

Acest titlu nu reprezinta vreo reteta miraculoasa de dezvoltare personala. Nu este nici un text din intelepciunea parintilor. Este o marturie despre dragoste de viata si de Domnul, despre acceptare. Este blogul Andradei Gherman.

Citez:
"Am invatat sa privesc totul cu alti ochi, sa fiu fericita atunci cand pot sa mananc sau pot sa respir, sau sa merg pe picioarele mele. Am invatat ca viata e facuta din lucruri marunte. Ele aduc cu adevarat fericirea, insa din exterior fiecare om nu isi poate imagina cat este de privilegiat, se lasa coplesit de rutina si de problemele lipsite de importanta. De multe ori privesc pe geam (afara nu prea am voie sa ies datorita imunitatii scazute) si ma uit la trecatori cum merg in fiecare dimineata la slujba sau pur si simplu se plimba. Daca ar stii cat de multa suferinta se ascunde inauntrul unei cladiri, pe langa care probabil trec zilnic. Ceea ce vreau sa spun este ca eu nu sunt deloc dezamagita pt ca m-am imbolnavit si chiar ii multumesc Domnului pentru ca mi-a dat-o. A reusit sa imi schimbe radical tot cursul vietii."

Andrada se lupta de cativa ani cu cancerul. Cu mult curaj. Zilele acestea trece printr-un autotransplant la spitalul din Timisoara. Ne cere sa ne rugam pentru ea, fiind constienta de efectele rugaciunii in comun. De asemenea, orice mic ajutor financiar este binevenit. De la cei ce au... zice ea. Postarile Andradei sunt de o frumusete rara. Ea este impacata cu ceea ce i se intampla, multumeste Domnului pentru toate si apreciaza orice gest de bunavointa si dragoste pe care il primeste. Mai mult decat atat, este gata sa ofere sprijin celor care trec prin situatii similare.

Sa fim alaturi de ea. Sfinte Nectarie, vindec-o si pe Andrada!

Niciun comentariu: