marți, 23 noiembrie 2010

Sondaj aberant

Sa lasi un sondaj sa decida viata sau moartea propriului copil? Multa valva a facut acest sondaj in presa si pe bloguri. Balanta voturilor este in prezent trista, trei sferturi din voturi sunt pro-avort. Ar fi nevoie sa contribuim la vot mai multi, pentru a se inclina, cu mila Domnului, balanta, in directia vietii. .Poll: Should We Give Birth or Have an Abortion?

La intrebarea acestor oameni, un minunat si tulburator raspuns oferit altcuiva, care cu intelepciune cere sfat, nu sondaje, se gaseste aici

Pentru Cristina care are nevoie de sfat, fiind însărcinată

"Ma numesc Cristian și trebuia să fiu avortat!
Îți dai seama? Tot universul meu, era să nu mai fie! Mama mea a mai ucis vreo alte cincisprezece suflete însă eu, mulțumesc lui Dumnezeu nu am vrut să mor! O punea pe sora mea să țopăie peste burta ei ca să mă strivească și să-și provoace avort... a băut tot felul de ierburi! Își punea fierul de călcat încins ca să mă sufoce și să mă omoare astfel. A fost la mare și stătea în apa înghețată ca să mor de frig! Însă minune! Nu muream cu nimic! Era greu cu avorturile, deși se făceau cu duiumul.. Timpul trecuse.. eram aproape de luna a șaptea și voia să mă avorteze printr-o naștere provocată. Urma bineînțeles să mă nasc viu și apoi să mă omoare... Să îmi astupe gura și să nu mă lase să respir! Da, cel mai puternic are puterea să facă asta! Că are mușchi! Doctorul acela era mai puternic decât mine și eu nu mă puteam apăra de el... sau de cuțitul lui care mi-ar fi tăiat gâtul... Căci, da! Gâtul se taie bietului făt... și dacă nu reușește să îl scoată din burtă, îi strivește capul cu un instrument, asa cum ai sparge o nucă... Și doare și copiii se apără și încearcă să fugă, dar unde? În fine, revin la mine! În noaptea de dinaintea avortului, mama a avut un vis... Nu știa că sunt băiat... și m-a visat și în vis am implorat-o să mă lase să trăiesc, că nu vreau să mor! S-a trezit plângând și a fost totuși la doctor plângând și i-a spus toată povestea... Doctorul s-a înfricoșat și i-a spus: „Doamnă, se va naște viu și va trebui să-l ucidem!” A fugit din cabinet și s-a dus să cumpere mâncare că făcea foamea și burta ei era încă mică iar eu, nemâncat, în trupul ei! Și în două luni a reușit să mă ducă la 3 kg! Mânca în continuu! A zis că m-a iubit după acel vis și că plângea de mila mea și când m-am născut, MINUNE!!! PLACENTA MEA ERA DE 3 ORI MAI MARE DECÂT E NORMAL!!! Ce sistem de autoapărare! Părintele Arsenie Papacioc, dragul de el spunea, „Unde mai în siguranță decât în burtica mamei era să pună Dumnezeu pruncul? Unde e mai ocrotit și mai iubit decât în ființa mamei lui? Să fie sânge din sângele ei și suflet din sufletul ei! Și, totuși, sunt mame CRIMINALE care pentru niște scuze obraznice și nesimțite iau locul lui Dumnezeu și hotărăsc cine să trăiască și cine nu! NU ESTE DREPT!! Să fie ele tăiate și să trăiască pruncul, dacă spun că nu e loc pentru amândoi! Sau să-l nască și să mi-l de-a mie! Dacă zice că nu are cu ce! Dar minune! Acolo unde sunt cu cât mai mulți copii, o duc cu atât mai bine! O să fiți foarte fericiți voi doi, tu și copilul Cristina, chiar dacă iubitul tău vrea sau nu să participe... Tu vei fi răsplătită și vei fi așa de fericită știind că ai făcut ce trebuie! Conștiința te va mângâia și Dumnezeu îți va zâmbi în fiecare zâmbet al copilului! Ti-aș sugera și un nume: Ioan! Înseamnă Dumnezeu s-a milostivit! Dumnezeu te cheamă la cea mai înaltă dintre toate menirile unei femei! Să fii mamă! Să naști VIAȚA, CRISTINA!! Va avea vise, se va juca, îl vei duce în parc, vă veți juca. Îl vei duce la Biserică, Dumnezeu te va iubi și te va ocroti că ai luptat împotriva curentului! Ah, ce plăcuta e mângâierea Lui când chiar toți te părăsesc! Atunci El se apropie și ne strânge la piept, așa cum tu îl vei strânge pe acest prunc la pieptul tău.. Și-i vei da lăptic ! Cred că va fi băiețel! Așa că, să mănânci bine ca să se facă mare și sănătos și să fie o minunăție și o binecuvântare de băiețel în brațele tale! Să-l iubești și să-l înveți Iubirea, iubindu-l și sărutându-l și cântându-i... știi cântecul pe care îl canta Maica Domnului Lui Iisus când îl ținea în brațe, Prunc fiind? Terirem? Iată linkul, ascultă-l si fii BINECUVÂNTATĂ ȘI TU ȘI COPILUL TĂU!
Ah, dacă ai ști cât se bucură Dumnezeu și ce bucuros e de tine că vei face ce trebuie, orice ar fi! Mi se umple inima de bucurie când mă gândesc la voi doi!
Doamne ajută, Cristina!

Mă voi ruga și mulți aici ne vom ruga pentru tine și strigă după ajutor când și dacă îți va fi greu, numai nu te izola! Ai fost foarte înțeleaptă că ai cerut ajutor! „Căile nebunilor sunt drepte înaintea lor, însă înțelepții ascultă sfaturile”Iată linkul cu „Terirem
"

Un comentariu:

Dana spunea...

Sondajul s-a dovedit a fi o farsa mediatica. Aberatia ramane.

Mesajul lui Cristian e real, si poate nu l-as fi folosit alaturi de o farsa, daca stiam ca-i farsa.