sâmbătă, 25 iunie 2011

Prieteni dragi, care ne cheama


In ziua de praznuire a nasterii celui mai smerit om de pe pamant, Inaintemergatorul Domnului, vizitand biserica cu acest hram am avut o minunata surpriza. Erau aduse spre inchinare moaste dragi, capul Sfantului Haralambie, vindecatorul de boli si parti din moastele Sfantului Procopie, ocrotitorul casatoriei si al familiei(praznuit azi, 25 iunie). M-am simtit intampinata cu mare drag de cei doi sfinti. Sfantul Haralambie a trait pana la 113 ani, varsta la care a devenit mucenic. La moartea sa i-a cerut Domnului ca locurile unde se vor gasi moastele sale sa fie ferite de molime si de foame. Mare dragoste pentru oameni a avut si are in continuare Sfantul Haralambie. Particele din moastele sale se gasesc si in Constanta la biserica Sf Haralambie.

Imi pare rau ca nu am stiut din timp de aducerea spre inchinare a capului Sfantului Haralambie, ca sa anunt ca sa anunt si pe altii.Alta data nadajduiesc ca voi afla la timp, pentru ca voi urmari blogul parohiei Nasterea Sfantului Ioan Botezatorul, pe care vi-l recomand. Gasiti acolo poze si filmulete de la hram, cu sfintele moaste.

Frumosul acatist al Sfantului Haralambie (10 febuarie)l-am postat aici.

Un comentariu:

Mariana spunea...

Mulţumim, dragă Dana!