marți, 2 decembrie 2008

Cartea cea mai apropiata (Leapsa)

Mi-a placut ce-am citit pe blogul Cristinei(femeiacrestina.blogspot.com)si in Jurnalul Anei(jurnalulanei.blogspot.com), despre cartea cea mai la indemana,pe care o ai, langa tine, fara a rascoli in biblioteca petru a o alege. Asa ca am preluat ideea, am scos carticica din sertarul biroului, am deschis-o la pagina 123, la aliniatul/fraza nr. 5.

Cristina a citit: El ne iubeste. Daca oamenii ar sti aceasta, niciun singur om n-ar mai deznadajdui, pentru ca Domnul nu numai ca iarta, dar se si bucura de intoarcerea pacatosului. Chiar si atunci cand moartea iti bate la usa, crede cu tarie ca, de indata ce vei cere iertare, o vei si dobandi.
Domnul nu e ca noi. El este bland, milostiv si bun, si atunci cand sufletul Il cunoaste, el se minuneaza fara sfarsit si zice: "Ah, ce Dumnezeu avem!"


Ana a citit:Venind in noi ,El ne-a adus atotindestularea.Iata Apa din care band cineva nu va inseta in veci, dupa fagaduinta Lui. Domnul este in voi lumina constiintei; Domnul este in voi largimea dragostei; Domnul este in voi bucuria si pacea; Domnul este in voi nadejdea slavei. Ce mai cautati? Si incotro sa va mai indreptati inima?


Eu am citit: Toata suflarea sa laude pe Domnul, laudati pe Domnul din ceruri, laudati pe El intru cele inalte, Tie se cuvine cantare, Dumnezeule.Laudati pe El toti ingerii Lui, laudati pe El toate puterile Lui, Tie ti se cuvine cantare Dumnezeule.

Mai continua cineva?

Niciun comentariu: