joi, 27 august 2009

Sfantul mucenic Fanurie, prietenul nostru drag


Azi il praznuim pe Sfantul Mucenic Fanurie, grabnic ajutator al celor in necaz. Cu ceva vreme in urma am citit pe blogul lui LD despre impresionanta viata a Sfantului Mucenic Fanurie si despre minunile savarsite de el. Si mi-a ramas sfantul acolo intr-un coltisor de suflet o vreme, apoi l-am uitat. Afland la un moment dat ca la Biserica Greaca din Constanta sunt aduse "in vizita" particele din moastele Sfantului Nectarie am alergat intr-acolo. Dupa ce m-am inchinat la Sfantul Nectarie parca m-am simtit privita ... dintr-o icoana mare si frumoasa, care nu era in vizita. L-am recunoscut pe Sfantul Fanurie si m-am bucurat. Apoi am aflat ca moaste ale Sfantului Nectarie se gasesc si la mine in cartier si am inteles ca de fapt prin Sfantul Nectarie l-am redescoperit pe Sfantul Fanurie ... care e dornic sa se imprieteneasca cu noi si sa ne ajute, mai ales daca ne rugam si noi pentru mama lui. Cititi despre viata sfantului, o sa va placa. La Campulung Muscel se construieste o biserica inchinata Sfantului Fanurie .Detalii pe blogul Adrianei

Sfinte Mucenice Fanurie, fii prietenul nostru si invata-ne si pe noi sa fim prietenii tai!

Niciun comentariu: