miercuri, 2 septembrie 2009

Pelerinaj la Manastirea Hadambu



Timpul : din Septembrie 7, 2009 până în Septembrie 8, 2009
Locaţie : IASI
Organizat de : Manastirea Hadambu, cu plecare din mai multe localitati.

Descrierea evenimentului: In aceasta zi cand sarbatorim cinstita "Nastere a Maicii Domnului",biserica veche din cadrul Sfintei Manastiri isi serbeaza hramul,fiind sub ocrotirea Preacinstitei Nascatoare de Dumnezeu. Asteptam cu mare drag,cu mic cu mare, pe toti cei iubitori de cele sfinte sa ni se alature in acest frumos pelerinaj.In data de 7/8 va fi priveghe de toata noaptea.In acest coltisor de rai va veti afla linistea si pacea sufleteasca, de care noi toti avem nevoie. Dupa oficierea Sfintei si Dumnezeiestii Liturghii,vor fi invitati la masa toti credinciosi ce au binevoit a trudi sa ajunga din toate colturile tari,pentru a ajunge in varf de deal la Hadambu si a se inchina la Sfanta Icoana Facatoare de Minuni a Macii Domnului,ce va fi frumos impodobita si scoasa afara spre inchinarea tuturor crestinilor.Sa ne ajute Dumnzeu ca zi dupa zi sa punem inceput bun vietii noastre si sa indreptam pasii nostri catre cele bineplacute Lui Dumnezeu.

Cei interesati de acest binecuvantat eveniment,pot suna la 0748979272
email:georgeadc@yahoo.com

Doamne ajuta!

Mai multe detalii pe Dieu ou rien. :
http://dieuourien.ning.com/events/

Update - Am primit un comentariu pe messenger si pentru ca este convingator il adaug aici. Scumpa mea prietena, te rog frumos sa nu te superi ca mi-am permis sa te citez aici, dar cred ca e mesajul tau e util. Si mai cred ca a sosit vremea sa spunem ce simtim, pentru a putea fi de folos celor din jurul nostru, cei cu care impreuna suntem "madulare ale aceluiasi trup".

G.C: Sa stii ca am avut ocazia sa vad Manastirea Hadambu, acum 2 sau 3 ani. Nu stiu daca ai fost, dar eu m-am simtit cel mai aproape de Dumnezeu in acel loc sfant; aveam impresia ca daca intind mana, pot sa ating cerul; asta am simtit eu si multumesc lui Dumnezeu, Maicutei Domnului si Cuvioasei Parascheva ca am putut sa ajung macar odata sa vad acest sfant lacas.

Un comentariu:

Loredana spunea...

e o manastire tare frumoasa, merita vizitata.