luni, 27 decembrie 2010

Te cunosti pe tine insuti?

In perioada pregatitoare a Craciunului mi s-a facut pofta mare de carti. Am dat iama la Libraria Sophia si am luat cateva, dar pofta nu s-a micsorat asa ca m-am dus si la Curtea Brancoveneasca. Doamne, ce de bucatati am gasit in ambele librarii...

Deocamdata, am citit pe nerasuflate una din cartile arhim. Simeon Kraiopoulos "Te cunosti pe tine insuti? Viata duhovniceasca si problemele psihologice". Am citit-o cu gandul la altii, identificand adica problemele prezentate in carte la oameni pe care ii cunosc. Dar spre final am inceput sa imi dau seama ca am si eu acele probleme. Cartea se citeste usor, este scrisa simplu (stilul oral, pentru ca reda niste conferinte) si ne obliga sa ne auto-analizam comportamentul. Este o lectura placuta, dar nu facila, o lectura necesara pentru cei care se considera buni crestini, nu pentru atei sau nehotarati.

O analiza a cartii, facuta de Mirela Sova, gasiti aici.

Va recomand cartea cu mare drag, asa cum imi recomand si mie sa citesc mai departe si alte carti ale aceluiasi autor, mai ales ca mi l-a descoperit Domnul acum de sarbatori, ca pe o noua sansa la un nou pas... Cartea poate fi comandata si pe net, la un pret mai mic decat in librarii, de exemplu, aici.

Niciun comentariu: