duminică, 15 mai 2011

Apel la rugaciune pentru Cristina-Maria

Am primit acest comentariu la una din postarile despre Sf Nectarie. Il reiau aici si va invit sa dam curs apelului, dupa putere. Rog de asemenea pe cel sau cea care a postat anonim sa imi lase daca doreste datele de contact intr-un comentariu pe care nu il voi publica.

"Buna!Am mare necaz pe suflet...prietena mea pe care o iubesc mai mult decat lumina ochilor mei se lupta de 2 ani cu cancerul,dar acum a ajuns in metastaza si medici ii mai dau doar 3 luni de trait...ma rog cat pot eu de mult Sfantului Nectarie sa faca o minune si cu noi pacatosii..Si,daca nu cer prea mult,va rog si pe voi,cei ce cititi acest mesaj sa spuneti o rugaciune(cat de scurta dar din suflet)pt CRISTINA-MARIA...Doamne ajuta!"

De la "Anonim" despre "Din minunile Sfantului Nectarie"

7 comentarii:

Liliana spunea...

Bunul Dumnezeu si Sfantul Nectarie sa o tamaduiasca pe Cristina-Maria, dupa mare mila Sa.

Hristos a inviat!

Dana spunea...

Amin!

Adevarat a inviat!

Multumesc pentru ruga, draga Liliana!

Loredana spunea...

Doamne ajuta sa se faca bine!

Dana spunea...

Loredana, multumesc pentru ruga!

Mariana spunea...

Sfântul Nectarie să îi uşureze Cristinei boala şi suferinţa şi să le facă sol de mântuire, dimpreună cu rugăciunea sa care mult poate, înaintea Tatălui Ceresc.
Multă putere şi nădejde!
Hristos a înviat!

Dana spunea...

Amin!Adevarat a inviat! Multumesc, Mariana!

Anonim spunea...

Sfantului Nectarie ne-a ajutat sa iesim din boala!
Pe data de 15 septembrie 2012 am plecat cu familia in nordul Moldovei si ne-am cazat la o manastire. Chiar de a doua zi, fetita cea mare, de 4 ani, a inceput sa faca febra asa ca am mers cu ea la doctorita maica de acolo. Puseul de febra a revenit si a doua zi si cea de-a treia. Odata intorsi acasa, simptomul febril a debutat si la fetita de 1 an si 3 luni. La cea mica febra a fost mai mare iar viroza mai greu de suportat. M-am imbolnavit si eu iar in disperarea mea, citind despre minunile Sfantului Nectarie din Eghina, am cerut sa ne ajute si pe noi.Acelasi lucru il rugam si pe Sfantul Ilie Lacatusu. Nu mai aveam starea necesara de rugaciune, ceream cand si cand fara a citi insa acatistul iar uneori cam indoita. Dupa cateva zile, au inceput sa fie mai vioaie, mi-am revenit si eu, acum mai persistand tusea la mine si la fetita mica.
Multumim sfintilor ca ne-au ajutat!