sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Clipa ca dar

Fiecare întâmplare din viata mea, fiecare întâlnire, fiecare cuvânt care mi se adreseaza este darul lui Dumnezeu, indiferent daca sunt placute sau nu, daca mângâie sau dor. Întelegând acest lucru fiecare respiratie chiar devine un dar al Lui pentru mine. Fiecare clipa pe care o traiesc devine un dar si atunci timpul nu mai curge lent si obositor. Timpul, clipa, respiratia sunt darul lui Dumnezeu pentru mine si atunci pot sa ma bucur de ele, pot sa ma bucur ca le primesc, oricâta durere s-ar ascunde în fiecare clipa si în fiecare respiratie. Atunci ma bucur pur si simplu ca exist! Atunci simt ca Dumnezu este în mine, este prezent continuu în viata mea cu Iubirea Sa protectoare si atunci viata devine bucurie. Atunci tot ceea ce întâlnesc pe cale devine un dar, ceva care mi se transmite direct de la Dumnezeu si este pentru mine, este special pentru mine, este ceea ce Iubirea Sa considera ca mi-e necesar în acel moment. Astfel fiecare clipa devine o martora a Iubirii Sale fata de mine.

La o astfel de purtare de grija nu poti sa raspunzi decât printr-un „DA” total, lipsit de orice urma de împotrivire sau regret, primind darul în deplina supunere si bucurie. Poate faptura sa stie de ce are nevoie mai bine decât Facatorul sau, decât Parintele sau care o iubeste cu o iubire nebuna, cu totala daruire? Dumnezeu mi se daruieste pe Sine în fiecare lucru si în fiecare clipa, în fiecare întâmplare si în fiecare cuvânt, fiindca ma iubeste enorm, dincolo de putinta omeneasca de întelegere. Eu trebuie doar sa ma încred în El si sa ma las fara nici un strop de teama în mâinile Sale. Astfel Dumnezeu este prezent în mine si în fiecare coltisor al vietii mele, iar eu ma odihnesc continuu în bratele Sale iubitoare.

maica D.

Sursa: site-ul Manastirii Sf. Ioan Botezatorul (Lipnita-Constanta), via Ramona

Niciun comentariu: