vineri, 27 noiembrie 2009

Sfantul Nectarie a venit la Constanta mai devreme



Am auzit dimineata la Radio Dobrogea ca particele din moastele sfantului Nectarie au fost aduse de la Iasi, pentru a zabovi putin in Constanta, la Catedrala Sf. Apostoli Petru si Pavel si pentru a-l vizita apoi pe Sf Andrei de ziua lui, la pestera sa din localitatea Ion Corvin. In presa se anuntase ca moastele vor veni maine dimineata, dar iata ca sfantul, in marea lui dragoste pentru pacatosi, s-a grabit, a venit mai devreme... Bucurie multa, multa!

Imi pare rau ca n-am apucat sa fac poze... Am savurat intalnirea, ca n-as mai fi plecat de acolo, desi tare ma grabeam.

Informatii despre vizita sfantului, aici:http://stiri.lacasuriortodoxe.ro/sfinte-moaste/1412-moastele-sfantului-nectarie-taumaturgul-in-constanta-apoi-in-procesiune-spre-pestera-sfantului-andrei-.html

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna,
Vreau sa spun ca ma aflu si eu printre cei pentru care Sf Nectarie a facut si face minuni. O sa va povestesc un caz poate mai ciudat. Voiam de mai mult timp sa ne izolam apartamentul in care ne-am mutat in urma cu 2 ani, dar peste tot unde am sunat spuneau ca nu se merita sa puna schela pt un singur apartament, ca e costisitor, etc. Intr-un final am gasit pe cineva care a fost de acord sa vina si sa ne izoleze. Eram foarte bucurosi ca in sfarsit am gasit pe cineva sa ne ajute. A venit domnul, am incheiat contractul si am platit lucrarea, ca doar promisese ca de "sambata" se apuca de lucru. Dupa cateva zile am aflat ca respectiva persoana este un inselator care promisese la multa lume si luase banii si nu izolase apartamente, ba mai mult avea interdictie de a parasi orasul si fusese arestat pentru ca a luat bani de la multa lume promitandu-le ca ii duce in strainatate dar nu i-a mai dus. Atunci am crezut ca nebunesc, ne era frica ca vom ramane cu banii dati si fara lucrare. Am inceput sa ma rog la Sf Nectarie, la Maica Domnului si la Sf Mina sa nu ne lase in paguba si sa vina sa ne izoleze apartamentul. Si dupa cateva zile acel om a venit cu o alta echipa (nu cu echipa lui) si au inceput lucrarea. Erau niste baieti buni cu care te puteai intelege si care au lucrat destul de bine. Si astfel Sf. Nectarie, Maica Domnului si Sf Mina ne-au izbavit de paguba. Multumim Maicuta Domnului, SF. Nectarie si Sf Mina. Rugati-va la Sf Nectarie si El va va ajuta in orice problema.